اخبار و اطلاعیه ها

×

۲۱ / ۰۹ / ۱۳۹۹

سلام دوستان حتما در سایت ثبت نام کنید چون بعضی وقتا ممکنه درگاه مشکل داشته باشه و یا اینکه بعد خرید سایت ب شما کد پیگیری نده
وقتی ثبت نام کرده باشید مشکلی دیگ پیش نمیاد!
و پیگیری سفارشاتتون راحت تره!
موفق باشید :)

۰۶ / ۰۱ / ۱۳۹۹

با سلام به دوستان عزیز
پنل جدید راه اندازی شد و 2 پنل ما کار میکند!


ادرس وب سایت جدید  Www.instawiz.xyz
 

۱۵ / ۱۱ / ۱۳۹۸

با سلام به تمومی اینستا ویز ها
دوستان سایت آپدیت شده و تمومی سرور ها تست شده
پر قدرتمند ترین سرور ها روی سایت نصب  شدن و با سرعت بالا سفارشتونو تکمیل میکنه
و عذر میخواهیم بابت فعالیت کم گذشته امیدواریم این سری حتی بهتر از قبل بدرخشیم

۰۲ / ۰۷ / ۱۳۹۸

سلام و وقت بخیر
فالوور میکس ارزان کایی 3ونیم و 4 تومانی به سایت اضافه شد با خیال راحت خرید کنید

۲۹ / ۰۶ / ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید به همه مشتریان عزیز

یک ملیون ویو ارزان  در قسمت پیشنهاد های داغ به سایت اضافه شد به قیمت 200 هزار تومان
ارزان ترین سایت اراعه ویو ارزان به شما!!!

۰۸ / ۰۶ / ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید
عزیزان قیمت لایک افزایش یافته از سرور اصلی
ما برای اینکه هزینه ها بالا نره سودمون به کف رسوندیم تا شما بتونید با قیمت پایین تری
خرید داشته باشید
از افزایش قیمت ما هم بسیار ناراحتیم امیدواریم قیمت ها از سرور اصلی کاهش پیدا کند
 

۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۸

دوستان ی مدتی کلن سرعت لایک خیلی خرابهو این سرعت ها کلیه ممکنه سفارشات لایک بین24 تا 48 ساعت انجام بشه و ...
صبور باشید تا جایی ک میتونید فلن لایک نزنید

۲۰ / ۰۵ / ۱۳۹۸

فالوور لایک زن در بخش فالوور به سایت اضافه شد!!!

۱۱ / ۰۵ / ۱۳۹۸

دوستان توصیه میشود لایک و فالوور پشت سر هم خرید نکنید این اشتباه بزرگیه چون توقف میکنه و  زده نمیشه
بعد از انجام سفارش و کامل شدن میتونید دوباره بخرید

 

۱۷ / ۰۳ / ۱۳۹۸

کد تخفیف های این هفته داخل کانال گذاشته شد میتونید برید استفاه کنید

ادرس کانال : instawiz_ir@
 

۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۸

قبل از هر گونه خرید حتما توضیحات هر محصول رو بخونید و بعد از سفارش اگر تا 24 ساعت نیومد به بخش پشتیبانی مراجعه کنید
چون ممکنه بعضی از خدمات دیر بیان و از صبر و تحمل شما ممنون میشیم

۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۸

حتما و حتما در کانال تلگرامی ما عضو شید تا از پشتبانی بتونید استفاده کنید
ایدی پشتبانی تو کانال تلگرامی ما هست
@instawiz_ir

12

صفحه اصلی وبلاگ چگونه یک طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

چگونه یک طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

چگونه یک طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

آیا می خواهید محتوای ارگانیک اینستاگرام خود را بهبود ببخشید؟ آیا به دنبال یک راهنمای بازاریابی محتوای اینستاگرام برای دنبال کردن هستید؟

در این مقاله ، به نحوه برنامه ریزی ، ایجاد و بهینه سازی محتوای اینستاگرام برای مشاغل خود پی خواهید برد.

 

 

شماره 1: نحوه ایجاد یک تم محتوا برای پروفایل اینستاگرام خود

اولین قدم برای اجرای یک حساب کاربری موفق اینستاگرام ، برنامه ریزی مطالب خود است. از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، با تعریف ظاهر و نمایه کسب و کار خود شروع کنید.

هنگام ایجاد طرح زمینه برای اینستاگرام ، باید کمی فکر کنید:

     رنگ های استفاده شده
     فیلترهایی که برای تصاویر شما اعمال می شوند
     نوع محتوا برای ارسال (فقط یک ایده تقریبی در این مرحله)

به حساب اینستاگرام Canva نگاهی بیندازید. آنها انواع مختلفی از محتوا را ارسال می کنند اما در مورد رنگهایی که استفاده می کنند سختگیری می کنند.

 

اگر به فکر خرید فالوور ارزان هستید میتوانید روی اینستا ویز حساب کنید. اینستا ویز اولین وب سایت ارزان برای خرید فالوور میباشد.

 

همانطور که از طریق خوراک آنها حرکت می کنید ، رنگ ها به صورت ارگانیک تغییر می کنند ، از بنفش به قرمز شرابی یا هر رنگ دیگری که فکر می کنید.

نمونه دیگری از مشخصات تجاری جذاب اینستاگرام از خرده فروش لباس Madewell ناشی می شود. همانطور که از طریق پست های آنها پیمایش می کنید ، حال و هوای خاصی ظاهر می شود: خنکی ، آفتابی و آرام. بسیاری از این تأثیرات با استفاده از رنگ های گرم و عکس هایی که دارای یک آسمان آبی روشن هستند حاصل می شود.

اگر واقعاً می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید ، می توانید شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و بهم پیوسته از تصاویر و فیلم ها تبدیل کنید ، مانند Lancôme در حساب اینستاگرام خود.

سبک محتوای بصری اینستاگرام شما باید نشان دهنده برند شما باشد. برای کمک به ایجاد سبک مناسب برای تجارت خود ، به این س questionsالات پاسخ دهید:

     می خواهید مردم چه رنگ هایی را با برند شما مرتبط کنند؟ استفاده از این رنگها را بیشتر در پستهای اینستاگرامی خود در نظر بگیرید.
     می خواهید چه نوع محتوایی ارسال کنید؟ عکس و فیلم با افراد ، نمای نزدیک از چهره ، محصولات شما ، مناظر؟ مطمئناً لازم نیست خودتان را به یک نوع عکاسی محدود کنید ، اما داشتن یک ایده کلی درباره انواع محتوایی که می خواهید پست کنید کمک می کند.
     از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک تم قابل شناسایی در اینستاگرام استفاده از فیلتر خاص برای تمام مطالب خود است. این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک سبک امضای Instagram است.

 

شماره 2: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

وقتی دانستید که می خواهید نمایه اینستاگرام شما از نظر بصری چه چیزی را بیان کند ، آماده شروع برنامه ریزی برای محتوای خود هستید. قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا ، به آنچه می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود بدست آورید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟ تعیین اهداف از آن جهت مهم است که محتوایی را که در اینستاگرام منتشر می کنید به شما اطلاع می دهد.

همچنین زمانی را که باید به اینستاگرام اختصاص دهید در نظر بگیرید.

اگر مشاغل کوچکی هستید ، ممکن است شخصی برای مدیریت تمام وقت رسانه های اجتماعی خود نداشته باشید. به همین ترتیب ، شما احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل همه این برنامه ریزی های اولیه بسیار مهم هستند). با خود در مورد اینکه چقدر می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید صادق باشید تا بدانید که روزانه با چه تعداد پست می توانید اداره کنید.

علاوه بر این در نظر بگیرید که چه منابعی برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید. چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟
تقویم انتشارات اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

اکنون به ترکیبی از محتوایی که هر روز ارسال خواهید کرد فکر کنید (تصاویر تبلیغاتی ، فیلم ها ، داستان ها ، عکس ها و غیره). با ارسال مطالب متنوع و نه فقط یک نوع از مطالب ، همه چیز را جالب نگه دارید.

 

چه یک کسب و کار کوچک باشید و چه یک مارک تجاری بزرگ ، استفاده از تقویم انتشاراتی برای برنامه ریزی محتوای خود به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. همچنین در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و نتایج بهتری را به بار می آورد.

اکنون بیایید انواع مختلفی از محتوایی را که می توانید برای اینستاگرام ایجاد کنید ، بررسی کنیم.

به اشتراک گذاشتن آمار و حقایق در پست های شما برای مشارکت و اشتراک گذاری بسیار مناسب است. در اینجا ، HubSpot یک گرافیک را با یک نتیجه مهم از تحقیقات خود به اشتراک می گذارد.

خرید فالوور ارزان به کسب و کار شما رونق میبخشد

 

پست هایی با حیوانات و حیوانات خانگی ، تصاویر خنده دار و مواردی از این دست نیز برای ایجاد جذابیت از مخاطبان شما مثر است.

تعطیلات ملی و تعطیلات جدید می توانند الهام بخش محتوایی برای اینستاگرام باشند. برای تعطیلات و رویدادها ، محتوای مضمونی ایجاد کنید ، همانطور که در این پست از Buffer جشن ماه غرور است.

نکات آموزشی ، مشاوره و سایر مطالب می توانند به اعتماد سازی مخاطبان کمک کنند. این پست HubSpot دلیل اهمیت هشتگ در اینستاگرام را توضیح می دهد.

نقل قول های انگیزشی و موفقیت مانند این جمله از Dove در رسانه های اجتماعی محبوب است ، اما به خصوص برای اینستاگرام بسیار مناسب است. به علاوه ، ایجاد آنها آسان و ارزان است.

اینستاگرام همچنین مکانی عالی برای برجسته سازی محصولاتتان است. در واقع ، مارک ها و محصولات با 80٪ حساب های اینستاگرام که حداقل یک تجارت را دنبال می کنند ، در این سیستم عامل کاملاً محبوب هستند.

همانطور که GoPro اغلب در حساب اینستاگرام خود انجام می دهد ، می توانید محصول خود را در عمل نشان دهید.

یا به سادگی یکی از محصولات خود را برجسته کنید ، مانند Asos در اینجا.

 

 

 

 

ابزارهایی برای کمک به برنامه ریزی محتوای اینستاگرام

یکی از راه های برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شما استفاده از صفحه گسترده ساده یا حتی بهتر از آن یک صفحه Google است تا بتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید.

روش دیگر استفاده از مدیریت پروژه و ابزار همکاری تیمی مانند Trello (موجود در برنامه های رایگان و پولی ، با شروع از 12.50 دلار در ماه). عبارت "trello calendar social media" را جستجو کنید و چند الگوی آماده برای هدف خود پیدا خواهید کرد.

اگرچه نمی توانید پست های اینستاگرامی خود را با Trello برنامه ریزی کنید ، اما این یک ابزار مفید برای مراحل اولیه برنامه ریزی است: تعریف انواع محتوا برای ارسال ، تصمیم گیری درباره زمان ارسال آنها ، ضبط ایده های پست تیم خود و غیره.

 

شماره 3: نحوه ایجاد محتوای بازاریابی اینستاگرام خود

اگر شما یک مارک بزرگ هستید ، ممکن است یک آژانس برای شما محتوا سازی ایجاد کند. به احتمال زیاد ، شما کارمندان تمام وقت خود را دارید که فقط بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز می کنند ، خواه این برنامه استراتژی سازی ، ایجاد ، ارسال ، جذب یا اندازه گیری باشد.

اگر مشاغل کوچکی هستید ، همه این منابع را در اختیار ندارید. به همین دلیل ، مشاغل کوچک معمولاً یکی از دو رویکرد ایجاد محتوا را در پیش می گیرند:

    آنها وقتی وقت یا الهام می گیرند محتوای جدید ارسال می کنند.
    آنها مطالب خود را از قبل آماده می کنند و مطمئن می شوند که همیشه مطالب جدید ارسال می کنند.

به عنوان یک تجارت کوچک ، تهیه و تهیه محتوای جدید هر روز آسان نیست. اگر بیشتر به در دسترس بودن و زمان خود اعتماد کنید ، به احتمال زیاد نتایج شگفت انگیزی از اینستاگرام نخواهید گرفت زیرا:

    شما محتوای کافی ارسال نمی کنید.
    شما محتوای طراحی شده برای کمک به شما در دستیابی به اهداف اینستاگرام خود را ارسال نمی کنید.
    شما به تعداد کافی دسترسی ندارید و به اندازه کافی درگیر نمی شوید.

اگر در ابتدا می خواهید دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید ، ممکن است تمرکز خود را روی ارسال محتوای جذاب مانند نقل قول های الهام بخش و انگیزشی ، عکس های زیبا حیوان خانگی و انواع مشابه محتوای مورد علاقه مردم در اینستاگرام بگذارید.

اگر از قبل مخاطبان مناسبی در اینستاگرام دارید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، به روشی متفاوت - ارتقا promoting محصولات ، خدمات و به طور کلی تجارت خود نیاز خواهید داشت.

به یاد داشته باشید: اگر می خواهید از اینستاگرام نتایج خوبی کسب کنید و اطمینان حاصل کنید که برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاش خود را انجام می دهید ، این توصیه من است: مرتباً وقت خود را صرف ایده پردازی ایده های جدید ، قرار دادن آنها در تقویم رسانه های اجتماعی خود و ایجاد محتوا کنید.

در اینجا چند روش مهم مهم وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوای اینستاگرام به خاطر بسپارید:

    اهداف خود را همیشه در ذهن داشته باشید. هر زمان که به یک ایده محتوا رسیدید ، از خود بپرسید چه چیزی به شما در دستیابی کمک می کند.
    از تصاویر ، فیلم و صدا با کیفیت بالا استفاده کنید. خواه عکاسی سهام یا کلیپ های ویدئویی بخرید یا خودتان آنها را بسازید (حتی اگر با تلفن هوشمند شما باشد) ، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر نشد ، آن را کنار گذاشته و دوباره امتحان کنید.
    اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای پلتفرم اندازه بهینه است ، به ویژه اگر آن را با استفاده از یک ابزار شخص ثالث ایجاد یا ویرایش می کنید. بیشتر ابزارهای تصویر گزینه های اندازه گیری متفاوتی را ارائه می دهند ، از جمله برای انواع مختلف پست های اینستاگرام.

 

اگر می خواهید فیلم های خود را بسازید ، سرمایه گذاری در چند قطعه مختلف تجهیزات ویدئویی (هر کدام که مربوط باشد) را در نظر بگیرید: سه پایه دوربین (تلفن هوشمند) ، کیت روشنایی و میکروفون.
ابزارهایی برای کمک به ایجاد محتوای اینستاگرام

منابع آنلاین رایگان و پولی بسیار خوبی وجود دارد که می توانید عکس های با کیفیت سهام و کلیپ های ویدیویی را برای استفاده در پست های اینستاگرام خود دریافت کنید. در اینجا چند موردی که ممکن است بخواهید امتحان کنید وجود دارد:

     عکس های رایگان: Unsplash ، Pexels و Pixabay
     عکس ها و کلیپ های ویدیویی پولی: Shutterstock و Getty Images

 

وقتی نوبت به ایجاد تصاویر شبکه های اجتماعی می رسد ، Canva (برنامه های رایگان و پولی ، از 12.95 دلار در ماه) یکی از محبوب ترین ابزارها است. این طرح رایگان ویژگی های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد به تعداد زیادی الگو دسترسی داشته باشید.

استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن بصری است و تصاویر رایگان و پولی مستقیماً در ویرایشگر قابل دسترسی هستند. Canva برای ایجاد تصاویر الهام بخش و انگیزشی ، افزودن علامت های آبی به پست های شما ، افزودن فراخوان به عمل (CTA) به تصاویر و متن های دیگر و ایجاد جلوه بهتر در ارسال ها با انواع فیلترها و ویژگی های ویرایش مفید است.

اگر یکی از برنامه های پرداخت شده را انتخاب کنید ، می توانید در هنگام ایجاد محتوا الگوها را ذخیره کرده و با سایر اعضای تیم همکاری کنید.

 

 

شماره 4: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

پس از ایجاد محتوای خود ، پست های اینستاگرام خود را برای اطمینان از ارسال منظم مطالب جدید ، برنامه ریزی کنید.

بسیاری از مطالعات را در مورد بهترین زمان ارسال در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام مشاهده خواهید کرد. اما حقیقت این است که زمان های مطلوب برای ارسال شما به مخاطبان شما بستگی دارد. بهترین راه برای یافتن اینکه چه زمان هایی در اینستاگرام به بهترین شکل کار می کنند ، شروع به ارسال پیام و نظارت دقیق بر نتایج خود است. به دنبال روزها و زمانهایی باشید که بهترین نتیجه را می گیرید.

خوشبختانه ، اینستاگرام اکنون به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد تا محتوا — تصاویر ، فیلم ها و GIF را برنامه ریزی کنند. اگر از چندین شبکه اجتماعی مهم استفاده می کنید ، من ابزاری مانند SocialPilot (برنامه ها از 30 دلار در ماه شروع می شود ، با یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان) توصیه می کنم ، که به شما امکان می دهد تمام حساب های خود را از یک مکان مدیریت کنید. برای مشاغل کوچک ، مفید و مقرون به صرفه است زیرا شما مجبور به پرداخت هزینه چندین ابزار نخواهید بود (و وقت خود را برای رفتن از یک ابزار به ابزار دیگر و بازگشت دوباره آن از دست می دهید).

SocialPilot به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و چند ویژگی اضافی ارائه می دهد که می تواند برای Instagrammers مفید باشد:

    برای به اشتراک گذاشتن در حساب اینستاگرام خود تصاویر رایگان را از کتابخانه داخلی آنها پیدا کنید.
    پست های اینستاگرام خود را با فیلترها ، جلوه ها ، متن و سایر گزینه های ویرایش سفارشی کنید.
    تصاویر خود را علامت گذاری کنید.
    برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی محتوای خود با اعضای تیم همکاری کنید.

 

شماره 5: نحوه بهینه سازی محتوای بازاریابی اینستاگرام خود

هنگامی که شما یک برنامه خوب و محتوای عالی برای ارسال دارید ، چگونه نتایج خود را در اینستاگرام بیشتر بهبود می دهید؟ در اینجا چند روش برای افزایش دسترسی ، بهبود تعامل و رشد پیروان شما وجود دارد.
هشتگ های مرتبط را اضافه کنید

هشتگ ها قسمت بسیار مهمی از اینستاگرام هستند. هشتگ های مناسب (و تعداد مناسب هشتگ) می تواند به شما در جذب مخاطبان بیشتر و جذب پیروان بیشتر کمک کند.

اگر شما یک مارک تجاری بزرگ هستید که اعتبار زیادی دارید ، ممکن است لازم نباشد که همیشه از هشتگ استفاده کنید. اما اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید ، اطمینان حاصل کنید که به هشتگ ها بسیار توجه داشته باشید و حداقل از یکی در همه پست های خود استفاده کنید. در غیر این صورت ، فرصت دسترسی به افراد بیشتر را از دست خواهید داد.

قبل از اینکه بهترین روش های استفاده از هشتگ را در اینستاگرام به اشتراک بگذارم ، بیایید انواع مختلف هشتگ اینستاگرام را بررسی کنیم.

هشتگ های مارک دار: این هشتگ هایی است که ایجاد می کنید و منحصر به برند شماست. می توانید از آنها برای ایجاد نام تجاری خود و تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. اگر هشتگی با مارک تجاری ایجاد می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مختصر ، تایپ آسان و به خاطر سپاری باشد. در اینجا نحوه استفاده Adobe از هشتگهای مارک دار در نمایه خود آورده شده است:



ارسال نظر



menu