اخبار و اطلاعیه ها

×

۲۱ / ۰۹ / ۱۳۹۹

سلام دوستان حتما در سایت ثبت نام کنید چون بعضی وقتا ممکنه درگاه مشکل داشته باشه و یا اینکه بعد خرید سایت ب شما کد پیگیری نده
وقتی ثبت نام کرده باشید مشکلی دیگ پیش نمیاد!
و پیگیری سفارشاتتون راحت تره!
موفق باشید :)

۰۶ / ۰۱ / ۱۳۹۹

با سلام به دوستان عزیز
پنل جدید راه اندازی شد و 2 پنل ما کار میکند!


ادرس وب سایت جدید  Www.instawiz.xyz
 

۱۵ / ۱۱ / ۱۳۹۸

با سلام به تمومی اینستا ویز ها
دوستان سایت آپدیت شده و تمومی سرور ها تست شده
پر قدرتمند ترین سرور ها روی سایت نصب  شدن و با سرعت بالا سفارشتونو تکمیل میکنه
و عذر میخواهیم بابت فعالیت کم گذشته امیدواریم این سری حتی بهتر از قبل بدرخشیم

۰۲ / ۰۷ / ۱۳۹۸

سلام و وقت بخیر
فالوور میکس ارزان کایی 3ونیم و 4 تومانی به سایت اضافه شد با خیال راحت خرید کنید

۲۹ / ۰۶ / ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید به همه مشتریان عزیز

یک ملیون ویو ارزان  در قسمت پیشنهاد های داغ به سایت اضافه شد به قیمت 200 هزار تومان
ارزان ترین سایت اراعه ویو ارزان به شما!!!

۰۸ / ۰۶ / ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید
عزیزان قیمت لایک افزایش یافته از سرور اصلی
ما برای اینکه هزینه ها بالا نره سودمون به کف رسوندیم تا شما بتونید با قیمت پایین تری
خرید داشته باشید
از افزایش قیمت ما هم بسیار ناراحتیم امیدواریم قیمت ها از سرور اصلی کاهش پیدا کند
 

۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۸

دوستان ی مدتی کلن سرعت لایک خیلی خرابهو این سرعت ها کلیه ممکنه سفارشات لایک بین24 تا 48 ساعت انجام بشه و ...
صبور باشید تا جایی ک میتونید فلن لایک نزنید

۲۰ / ۰۵ / ۱۳۹۸

فالوور لایک زن در بخش فالوور به سایت اضافه شد!!!

۱۱ / ۰۵ / ۱۳۹۸

دوستان توصیه میشود لایک و فالوور پشت سر هم خرید نکنید این اشتباه بزرگیه چون توقف میکنه و  زده نمیشه
بعد از انجام سفارش و کامل شدن میتونید دوباره بخرید

 

۱۷ / ۰۳ / ۱۳۹۸

کد تخفیف های این هفته داخل کانال گذاشته شد میتونید برید استفاه کنید

ادرس کانال : instawiz_ir@
 

۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۸

قبل از هر گونه خرید حتما توضیحات هر محصول رو بخونید و بعد از سفارش اگر تا 24 ساعت نیومد به بخش پشتیبانی مراجعه کنید
چون ممکنه بعضی از خدمات دیر بیان و از صبر و تحمل شما ممنون میشیم

۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۸

حتما و حتما در کانال تلگرامی ما عضو شید تا از پشتبانی بتونید استفاده کنید
ایدی پشتبانی تو کانال تلگرامی ما هست
@instawiz_ir

12

صفحه اصلی وبلاگ نحوه تنظیم حساب اینستاگرام برای بی زینسی کردن

نحوه تنظیم حساب اینستاگرام برای بی زینسی کردن

نحوه تنظیم حساب اینستاگرام برای بی زینسی کردن

تصاویر اصلی ماده اصلی یک کمپین قوی در رسانه های اجتماعی است و اینستاگرام اثبات آن است.

مخاطبان آنلاین عادت دارند از هر جهت تبلیغات و محتوایی به سمت آنها پرتاب کنند. یک خوراک شلوغ در شبکه های اجتماعی به نظر می رسد مانند تاری بی پایان از داستان های پراکنده است. خوشبختانه شما می توانید این تصاویر مهیج را در یک لحظه از بین ببرید.

مشتریان باید قبل از اینکه ارزش پیشنهادی شما را بیشتر بررسی کنند ، ارزش پیشنهادی شما را ببینند. خبر خوب این است که افرادی که مطالب شما را دنبال می کنند ، بیشتر پذیرای یک دعوت به عمل هستند. در واقع ، 75 درصد از کاربران پس از پسندیدن پست در اینستاگرام ، مانند بازدید از یک سایت ، خرید یا جستجوی آنلاین اقدام می کنند.

یادگیری نحوه راه اندازی Instagram برای مشاغل آسان است ، به خصوص اگر قبلاً از Facebook استفاده می کنید. از دیدگاه کسب و کار ، اینستاگرام نسبت به سایت های دیگر ساده تر و زمان بر است.

می توانید از داستان های خرد بصری استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی مخاطب شما را سرگرم می کند و به سرعت طرفداران خود را افزایش دهید. این مراحل را برای ایجاد یک نمایه انجام دهید و تبلیغات تجاری خود را در اینستاگرام شروع کنید.

فالوور ارزان را از اینستا ویز بخواهید!

1. برنامه را بارگیری کنید

اگر هرگز از اینستاگرام استفاده نکرده اید ، با بارگیری برنامه شروع کنید. اینستاگرام از طریق فروشگاه های برنامه Apple iOS ، Google Play و Windows برای تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و رایانه در دسترس است.

این برنامه به سمت دستگاه های تلفن همراه متمرکز شده است و شما در بیشتر فعالیت های ارسال خود احتمالاً از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی استفاده خواهید کرد.

اگر این گزینه ها برای شما بهتر کار می کنند ، می توانید از وب سایت اینستاگرام دیدن کنید یا از این برنامه در رایانه رومیزی استفاده کنید. با این حال ، برخی از ویژگی های تلفن همراه در دسترس نیستند یا برای کار در دسک تاپ و مرورگرهای معمولی وب به پلاگین های خاصی نیاز دارند.

بنابراین ، برای اهداف این راهنما ، بر استفاده از برنامه تلفن همراه تمرکز کنیم.
2. ایجاد یک حساب کاربری

برنامه را راه اندازی کرده و به یکی از دو روش یک حساب کاربری ایجاد کنید:

    گزینه 1: با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام کنید و سپس یک نام کاربری وارد کنید.
    گزینه 2: اگر حساب فیس بوک دارید ، می توانید با همین اطلاعات وارد شوید و حساب ها را پیوند دهید.

قبلاً حساب دارید؟ فقط وارد سیستم شوید و مستقیماً به صفحه نمایه خود بروید.

خرید فالوور ارزان از وب سایت اینستا ویز قابل انجام است!

3. به فیس بوک متصل شوید

به طور پیش فرض ، شما با یک نمایه شخصی شروع می کنید. برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت ، باید حساب کاربری خود را به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل کنید. روی نماد نمایه در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

در گوشه سمت راست بالای صفحه ، منوی تنظیمات را باز کنید. به صورت بیضی عمودی در Android یا دنده در iOS ظاهر می شود.

در صفحه بعد ، به پایین پیمایش کنید تا «تغییر به نمایه کسب و کار» را ببینید. از طریق نمایش پرده ای تبلیغاتی کلیک کنید تا زمانی که برای اتصال به فیس بوک درخواست دریافت کنید. "یک صفحه را انتخاب کنید" را انتخاب کنید و صفحه را روی "عمومی" تنظیم کنید. روی "تأیید" کلیک کنید.

بعد ، اینستاگرام برای مدیریت صفحات فیس بوک شما اجازه می خواهد. به لیست صفحات تجاری فیس بوک که قبلاً ایجاد کرده اید نگاه کنید. صفحه سمت راست را انتخاب کنید و روی "بعدی" کلیک کنید.

فقط سرپرست موجود در حساب می تواند این مرحله را انجام دهد. اگر فقط یک کاربر مجاز باشید صفحه را نمی بینید.
4. تنظیم مشخصات را کامل کنید

برای پایان دادن به نمایه خود ، یک ایمیل ، شماره تلفن و آدرس برای کسب و کار خود وارد کنید. برای ادامه کار باید حداقل یکی از این قسمتهای تماس را پر کنید. اگر برخی از اطلاعات در صفحه فیس بوک شما نمایش داده شود ، به طور خودکار پر می شود.

روی «تمام شد» کلیک کنید و به نمایه خود بروید. یک نماد نمودار جدید باید در بالای برنامه Instagram ظاهر شود. این صفحه اطلاعات آماری شماست که می توانید در آن تبلیغات و آمار نامزدی را ردیابی کنید.

در هر زمان می توانید به صفحه نمایه برگردید و دوباره به یک حساب شخصی بروید.
5. یک صفحه کسب و کار جدید ایجاد کنید

اگر قبلاً صفحه کسب و کار فیس بوک ایجاد نکرده اید ، می توانید همزمان این کار را انجام دهید. وقتی گزینه انتخاب صفحه را دریافت کردید ، "ایجاد یکی" را در پایین صفحه انتخاب کنید.

عنوانی برای صفحه خود تعیین کنید و دسته ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه تجارت شما را توصیف کند. برخی از گزینه ها عبارتند از:

    کتاب و مجله
    مارک ها و محصولات
    موسیقی
    ورزش ها
    منابع رویداد
    کسب و کار های محلی
    وب سایت ها و وبلاگ ها

برای کمک به افراد در یافتن صفحه شما ، یک زیر مجموعه را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر از "مشاغل محلی" به عنوان زیرمجموعه استفاده کرده اید ، گزینه هایی مانند نوار ، بهسازی منزل ، یا هنر و سرگرمی را در اختیار دارید. روی «بعدی» کلیک کنید.

6. نمایه خود را ویرایش کنید

به صفحه نمایه خود برگردید و روی "ویرایش نمایه خود" کلیک کنید. در اینجا می توانید پیوند عکس ، بیوگرافی و وب سایت را اضافه کنید. اگر از حساب شخصی خود استفاده کرده اید ، تغییر عکس ، نام و نام کاربری را برای بازتاب تجارت خود در نظر بگیرید. استفاده از آرم و نام تجاری مارک تجاری شما باعث می شود مشتریان بتوانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند. اگر هنوز طرحی ندارید ، می توانید در عرض چند دقیقه آرم بسازید.

bio فرصتی است برای قرار دادن برخی زبانهای مارک دار ، پیوندها یا هشتگ ها در نمایه خود. بررسی کنید که چگونه Staples تأمین کننده دفتر از bio شرکت برای مارک و تبلیغ استفاده می کند:

با هم کار می کنیم محل کار خوراک ما را بخرید: like2b.uy/staples

درمورد اینکه مشاغل شما چه کاری انجام می دهد یا اینکه چگونه به مشتریان کمک می کنید ، گزارشی کوتاه بیان کنید. به خاطر داشته باشید ، حتی اگر تجارت شما محافظه کارانه باشد ، آزادید از لحن گاه به گاه بیشتری در اینستاگرام استفاده کنید.

هر از گاهی ، بسیاری از مارک ها بیوگرافی خود را تغییر می دهند تا اطلاعیه های جالب را در صفحه اصلی نشان دهند.

 

7. از مخاطبین دعوت کنید تا شما را دنبال کنند

از هر کاری که برای ایجاد ارتباط آنلاین استفاده کرده اید ، بهره ببرید. در منوی تنظیمات ، از گزینه "دعوت دوستان فیس بوک" برای ارسال یک اعلان به کل شبکه فیس بوک خود استفاده کنید.

برای دسترسی به شبکه های دیگر مانند Gmail ، LinkedIn ، Twitter یا Yahoo! می توانید از گزینه "دعوت از دوستان" استفاده کنید. مخاطب. هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، به رسانه های اجتماعی شما اعتبار بیشتری می بخشد.
8. گالری خود را پر کنید

شروع به افزودن عکس به گالری خود کنید. بهترین چیز در مورد اینستاگرام توانایی شما در ایجاد دوباره عکس های قدیمی با افزودن فیلتر است. کاربران اصالت سکو را دوست دارند ، بنابراین برای روایت داستان های عالی نیازی به مهارت های حرفه ای ندارید.

روی دکمه "افزودن" به شکل ضربدری کلیک کنید تا یک گالری از تلفن خود باز شود. برای دریافت عکس از منابع دیگر مانند Google Drive می توانید پیکان کشویی را در بالای صفحه انتخاب کنید.

وقتی می دانید چگونه از Instagram برای تجارت استفاده کنید ، می توانید Stories برای ایجاد مشارکت ایجاد کنید. داستان های اینستاگرام مجموعه عکس یا فیلم کوتاه است که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. این ویژگی ساده یک روش موثر برای به اشتراک گذاشتن یک لحظه خنده دار ، آموزشی یا دل انگیز با پیروان خود است.

حتی بهتر ، شما روش های نامحدودی برای خلاقیت با داستان سرایی دارید. در "آزمایشگاه مواد غذایی" خود محصولی را نشان می دهید که زنده می شود. یک آموزش 10 ثانیه ای درباره تمیز کردن ناودان ها ارائه دهید. مخاطبان خود را با فیلترهای خنده دار روی عکس کارمندان بخندید.

اینستاگرام ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد ، اما پست های کوتاه و تصویری یادگیری سریع و ارتباط مکرر با کمی تلاش را آسان می کند.

یک حساب جذاب اینستاگرام بخشی از حضور پررنگ آنلاین است. اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای دیجیتالی مورد نیاز برای رشد را در اختیار دارید.

برای خرید فالوور اینستاگرام میتوناید به وب سایت اینستا ویز مراجعه کنید.

 

 



ارسال نظر



menu