اخبار و اطلاعیه ها

×

۲۱ / ۰۹ / ۱۳۹۹

سلام دوستان حتما در سایت ثبت نام کنید چون بعضی وقتا ممکنه درگاه مشکل داشته باشه و یا اینکه بعد خرید سایت ب شما کد پیگیری نده
وقتی ثبت نام کرده باشید مشکلی دیگ پیش نمیاد!
و پیگیری سفارشاتتون راحت تره!
موفق باشید :)

۰۶ / ۰۱ / ۱۳۹۹

با سلام به دوستان عزیز
پنل جدید راه اندازی شد و 2 پنل ما کار میکند!


ادرس وب سایت جدید  Www.instawiz.xyz
 

۱۵ / ۱۱ / ۱۳۹۸

با سلام به تمومی اینستا ویز ها
دوستان سایت آپدیت شده و تمومی سرور ها تست شده
پر قدرتمند ترین سرور ها روی سایت نصب  شدن و با سرعت بالا سفارشتونو تکمیل میکنه
و عذر میخواهیم بابت فعالیت کم گذشته امیدواریم این سری حتی بهتر از قبل بدرخشیم

۰۲ / ۰۷ / ۱۳۹۸

سلام و وقت بخیر
فالوور میکس ارزان کایی 3ونیم و 4 تومانی به سایت اضافه شد با خیال راحت خرید کنید

۲۹ / ۰۶ / ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید به همه مشتریان عزیز

یک ملیون ویو ارزان  در قسمت پیشنهاد های داغ به سایت اضافه شد به قیمت 200 هزار تومان
ارزان ترین سایت اراعه ویو ارزان به شما!!!

۰۸ / ۰۶ / ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید
عزیزان قیمت لایک افزایش یافته از سرور اصلی
ما برای اینکه هزینه ها بالا نره سودمون به کف رسوندیم تا شما بتونید با قیمت پایین تری
خرید داشته باشید
از افزایش قیمت ما هم بسیار ناراحتیم امیدواریم قیمت ها از سرور اصلی کاهش پیدا کند
 

۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۸

دوستان ی مدتی کلن سرعت لایک خیلی خرابهو این سرعت ها کلیه ممکنه سفارشات لایک بین24 تا 48 ساعت انجام بشه و ...
صبور باشید تا جایی ک میتونید فلن لایک نزنید

۲۰ / ۰۵ / ۱۳۹۸

فالوور لایک زن در بخش فالوور به سایت اضافه شد!!!

۱۱ / ۰۵ / ۱۳۹۸

دوستان توصیه میشود لایک و فالوور پشت سر هم خرید نکنید این اشتباه بزرگیه چون توقف میکنه و  زده نمیشه
بعد از انجام سفارش و کامل شدن میتونید دوباره بخرید

 

۱۷ / ۰۳ / ۱۳۹۸

کد تخفیف های این هفته داخل کانال گذاشته شد میتونید برید استفاه کنید

ادرس کانال : instawiz_ir@
 

۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۸

قبل از هر گونه خرید حتما توضیحات هر محصول رو بخونید و بعد از سفارش اگر تا 24 ساعت نیومد به بخش پشتیبانی مراجعه کنید
چون ممکنه بعضی از خدمات دیر بیان و از صبر و تحمل شما ممنون میشیم

۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۸

حتما و حتما در کانال تلگرامی ما عضو شید تا از پشتبانی بتونید استفاده کنید
ایدی پشتبانی تو کانال تلگرامی ما هست
@instawiz_ir

12

صفحه اصلی وبلاگ 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام | خرید فالوور ارزان برای اینستاگرام

5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام | خرید فالوور ارزان برای اینستاگرام

5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام | خرید فالوور ارزان برای اینستاگرام

آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟

در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام دوستدار خرید را تقویت کنید

 

شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید

اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد.

در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان واضح برای اقدام را درج کنید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران در صورت نیاز به چیزی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید.

اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را در آن نشان دهید. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دارید.

مارک لباس Liv3 تازه واردان را در آلبوم برجسته اینستاگرام در پروفایل خود به نمایش می گذارد. این مکان از نظر استراتژیک قرار داده شده است بنابراین Instagrammers می تواند هنگام ورود به نمایه ، موارد جدید را ببیند. دنبال کنندگانی که این برند را دوست دارند انگیزه ای برای بازگشت به نمایه دارند تا بتوانند موارد جدید را بررسی کنند.

فالوور ارزان را از اینستا ویز بخواهید

 

کتاب نگاهی به داستانها که در زیر نشان داده شده است ، یک فهرست کامل مد است و تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که روی یکی از سه تصویر ضربه بزنند. این یک روش سریع و آسان برای فریب مشتری در کشف مورد و مارک تجاری است.

از پست های Stories خود به همان روشی استفاده کنید که فروشگاه آجر و ملات از ویترین های خود استفاده می کند. محصولات خود را به نمایش بگذارید ، پیشنهادات ویژه را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.

نکته حرفه ای: برای الهام گرفتن ، به فروشگاه بزرگ محلی خود سفر کنید و به ویترین های خیابان نگاه کنید. چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ چگونه نمایشگرها ترافیک پا را به داخل فروشگاه هدایت می کنند؟ هر ترفند تصویری که فروشگاه از آن استفاده می کند ، پیشنهادات ویژه در ویترین و "این تازه وارد شد!" را یادداشت کنید. علامت گذاری به این فکر کنید که این تاکتیک ها چگونه می توانند به نمایه تجاری اینستاگرام شما منتقل شوند.
شماره 2: مشخصات و پست های اینستاگرام خود را برای شناخت آسان مارک کنید

برای اینکه از جمعیت متمایز شوید ، باید یک پیام تجاری ثابت داشته باشید. مارک نمایه خود بخشی اساسی از حضور شما در اینستاگرام است.

حساب اینستاگرام Shake Shack از مارک خوبی برخوردار است. به الگوهای رنگی برای هر آلبوم برجسته و سبک منحصر به فرد عکس های محصول توجه کنید.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

 

در اینجا چند روش برای مارک کردن نمایه و محتوای خود برای شناسایی آسان آورده شده است.
یک سبک امضا با عکس های خود ایجاد کنید

یکی از راه های ایجاد شناخت برند ، ارسال تصاویر قابل شناسایی به طور مداوم است. از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، ارزش دارد که وقت بگذارید و بیاموزید که چگونه از محصولات یا بودجه خود برای عکاس برای گرفتن عکس از محصولات یا خدمات خود عکس بگیرید (برخی از عکاسان روزانه بین 500 تا 1000 دلار درآمد دارند.) اگر با دقت برنامه ریزی کنید ، می توانید محتوای کافی تولید کنید تا چندین ماه دوام بیاورد.
از طرح رنگی مارک دار استفاده کنید

برای ایجاد یک سبک بصری برای اینستاگرام ، رنگ های برجسته را برای نمایش مشخصات خود انتخاب کنید. شما می توانید از رنگ های آرم خود تقلید کرده و از سایه های ترکیبی برای پست های خود استفاده کنید. یا شاید برای افزودن علاقه بصری ، یک جدول شطرنجی از ترکیب رنگ را انتخاب کنید. رنگ های آبی برای صفحات B2B و سبزها برای پروفایل های سازگار با محیط زیست به خوبی کار می کنند. با ترکیب رنگ های مختلف آزمایش کنید تا آنچه برای شما مناسب است پیدا کنید.
عناصر نام تجاری را در محتوای اینستاگرام خود بگنجانید

با ایجاد فرهنگ شرکت مارک دار پیروان خود را در صحنه قرار دهید. من توصیه می کنم یک صفحه داستان با سناریوی سبک زندگی بسازید. عناصر مارک دار ویژه ای را که نمایانگر شرکت شما هستند اضافه کنید. برای تصویر سازی ، تصاویر Shake Shack داستانی را روایت می کند. عکاسی الهام بخش باعث می شود که به یک برگر گاز بگیرید!
هشتگهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشند

هشتگ ها ادغام کننده جمعیت هستند و به شما در تقویت پیام شما برای مخاطبان بیشتر کمک می کنند.

لیستی از هشتگ هایی که نشان دهنده برند شما هستند را کنار هم قرار دهید و سپس در مورد آنها تحقیق کنید تا میزان محبوبیت آنها در اینستاگرام را بسنجید. شما می خواهید هشتگ های دم بلند یا ترکیبی را انتخاب کنید که به همان اندازه اشباع نشده باشند (مانند #ShakeShackBurger به جای # Burger). این جذابیت برای مخاطبان کوچکتر و هدفمندتر است.

علاوه بر یافتن هشتگ های مناسب ، هشتگ های مارک دار را نیز انتخاب کنید. هشتگ های مارک دار باعث ارسال پست های شما و ایجاد آگاهی و شناخت شرکت می شوند ، بنابراین از آنها در پروفایل خود استفاده کنید. با شروع شناسایی محصولات شما توسط کاربران ، هشتگ ها باید جنب و جوش بیشتری پیدا کنند.

اگر مطمئن نیستید که از هشتگ های مارک دار استفاده کنید ، از نام محصول خود استفاده کنید و اصطلاح مربوطه ای مانند #EcoFriendlyYourName یا #YourCompanyShoes را اضافه کنید. همچنین از هشتگهایی استفاده کنید که به شما کمک می کند وقتی افراد در اینستاگرام محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند مانند #HairGroomingService یا #BambooBrush کشف شوید.

شماره 3: خریداران را با محتوای شخصی اینستاگرام درگیر کنید

استراتژی محتوای اینستاگرام و نمایه مارک دار ایجاد ارتباط با مشتریان آینده را آسان تر می کند. از آنجا که خریداران با پیامهای مختلفی بمباران می شوند ، شما وقت زیادی برای جلب توجه آنها ندارید ، و بیشتر برای راحتی آنها. چرا آنها باید تجارت شما را نسبت به دیگران انتخاب کنند؟

رابطه بین تجارت و خریداران شما برای انجام فروش ضروری است. برای ایجاد رابطه ، می خواهید به آنها احساس کنید که در خانه خود هستند. محتوای اینستاگرام و شهرت شما بهترین ابزار فروش شما هستند.
ایجاد صدای مارک منحصر به فرد

برای ارتباط با پیروان خود در سطح انسانی یک صدای شخصی برای نام تجاری خود ایجاد کنید. استفاده از شکلک در زیرنویس ها به شخصیت شما کمک می کند تا مانند یک متخصص فروش در یک فروشگاه ، شخصیت بیشتری داشته باشید.

همچنین فیلم هایی از افرادی که از محصولات شما استفاده می کنند را به اشتراک بگذارید. اگر مصرف کنندگان بتوانند خود را با استفاده از محصولات شما تجسم کنند ، خریداران با انگیزه و شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. فایلهای GIF و فیلم ها در هر بستر رسانه اجتماعی کار می کنند. و استوری های اینستاگرام به محتوای شما شخصیت می بخشند.

فلسفه و علاقه شرکت خود را به اشتراک بگذارید

شرکت شما به چه معنی است؟ برای کسب و کار خود معنی و دلیل بودن پیدا کنید. به این فکر کنید که چه چیزی شما را به فروش محصولاتتان القا می کند. برای مثال اگر مشاغل خانوادگی دارید ، تداوم یا سنت خانوادگی را ترویج کنید.

خوب انجام دادن و پس دادن روش های م toثر برای برقراری ارتباط با مشتری است. اما به جای تجاری سازی یک هدف ، به دنبال کاری بروید که به آن علاقه دارید. آیا شما حیوانات را دوست دارید؟ پست های اینستاگرام را در اطراف عشق خود به آنها ایجاد کنید. محصولات خود را با حیوانات خانگی به نمایش بگذارید و درصدی از فروش خود را به یک پناهگاه حیوانات محلی تعهد کنید. اگر زندگی پایدار مورد شماست ، به دنبال پست های دوستدار محیط زیست باشید.

به عبارت دیگر ، محتوای خود را با هدف مورد علاقه خود مطابقت دهید. دنبال کنندگان را براساس علایق مشترک پیدا خواهید کرد. آنها به دلیل آنچه شما ایستادگی می کنید با شما ارتباط برقرار می کنند.

هنگامی که شما یک مأموریت مشخص دارید ، آسان تر است که در سطح انسانی با پیروان اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید ، در نتیجه یک رابطه ایجاد کنید. از حساب اینستاگرام خود استفاده کنید تا آن فروشنده دوستانه باشید.

آخرین یادداشت: از اظهارات و موضوعات سیاسی قوی که می تواند قطبی باشد خودداری کنید. کارها را ساده و دوستانه انجام دهید.

از طرفداران نام تجاری تأثیرگذار پشتیبانی و پاداش دهید

چاپلوسی شما را به همه جا می رساند! طرفداران نام تجاری شما نقشی حیاتی در فروش اجتماعی دارند. آنها همانطور که داستان شما را می بینند و تجربه می کنند ، هستند. ارسال مجدد محتوای آنها یک ابزار قدرتمند فروش است. شما نه تنها پشتیبانی مشتریان خود را برای محصولات خود به اشتراک می گذارید بلکه با شناخت آن مشتریان در شبکه های اجتماعی نیز قدردانی خود را نشان می دهید. مثل یادداشت تشکر برای خرید است.

سناریوهایی در زندگی واقعی ایجاد کنید که طرفداران را به نمایندگی از برند شما ترغیب کند و عشق آنها به محصولات شما را به اشتراک بگذارد. این کار را می توانید با حمایت از آنها ، جشن گرفتن آنها و ارائه امتیازات و مزایا برای آنها انجام دهید. سپاسگزاری و توجه به آنها ، شما را به همه جا رهنمون خواهد کرد. این آنها را تشویق می کند نه تنها مارک شما را بپذیرند بلکه آن را در شبکه های دنبال کنندگان خود تقویت کنند.

 

 

شماره 4: مدیریت خرید در اینستاگرام را مدیریت کنید

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید تجربه خرید در اینستاگرام را برای تبدیل علاقه به فروش مدیریت کنید.
محصولات را در پست های اینستاگرامی خود نشان کنید

با یک حساب کاربری اینستاگرام ، می توانید محصولات خود را در پست های خود برچسب گذاری کنید. با افزودن تمام محصولات خود به اینستاگرام از طریق Shopify یا سبد خرید مورد نظر خود ، از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید. این امر باعث می شود که دنبال کنندگان شما بتوانند قیمت و جزئیات محصول را به راحتی مشاهده کنند. توجه داشته باشید که برای فعال کردن خرید اینستاگرام ، باید خرید در اینستاگرام را تنظیم و تأیید کنید.

در این پست Simple Kneads ، با کلیک بر روی نماد کیسه خرید ، یک کاتالوگ کوچک از محصولات نشان داده می شود. خریداران بلافاصله اطلاعات محصول را در نوک انگشتان خود دارند. آنها مجبور نیستند به جستجوی آن بپردازند.

فروش را ببندید

چگونه باعث می شوید مصرف کنندگان کالایی را که در اینستاگرام می فروشید کاملاً بخواهند؟ خوب ، تاکتیک های فوق به شما کمک می کند خود را در بهترین موقعیت ممکن برای فروش قرار دهید. حالا شما باید آن فروش را ببندید.

نقطه شیرین محصولی را ارائه می دهد که به طور منحصر به فرد برای خریداران ضروری است. در این زمان از سال چه اتفاقی می افتد؟ به دنبال ایده های فصلی باشید و سعی کنید مفید واقع شوید. اگر آنها به آن نیاز داشته باشند ، آنها می خرند! در اینجا مثالی از پستی آورده شده است که شامل یک مورد مفید نیز می شود:

اگر کالای مد مانند کفش می فروشید ، راهی برای پوشیدن کفش و ترکیب آن با سایر محصولات پیشنهادی به کاربران پیشنهاد دهید. یک لباس تابستانی می تواند با یک کیف پول و صندل برای یک مهمانی BBQ یا یک ساعت خوش برای دفتر همکاری کند. قرار دادن خریدار در صحنه ، معامله را آسان می کند. اگر یک خریدار به این سناریو مربوط شود و محصول مفید باشد ، فروش کمی راحت تر انجام می شود.
ارائه اطلاعات تماس

وقتی یک پیرو اینستاگرام خرید می کند ، شما باید در دسترس باشید تا به س questionsالات مربوط به معامله پاسخ دهید. به مشتریان راهی بدهید تا با شما تماس بگیرند تا در صورت داشتن مشکلی اطمینان حاصل کنند که در کنار آنها خواهید بود.

در بیوگرافی Liv3 در زیر ، آنها یک شماره تلفن برای سفارشات و همچنین دکمه اقدام تماس در نظر گرفته اند. در نمایه خود ، یک ایمیل یا شماره تلفن اضافه کنید تا روشهای اضافی برای تماس با شما به مشتریان ارائه شود.

خرید فالوور

شماره 5: تبلیغ محصولات با تبلیغات اینستاگرام

وقتی استراتژی محتوای اینستاگرام خود را توسعه دادید ، می خواهید فروشگاه خود را با تبلیغات اینستاگرام به بازار عرضه کنید. اگرچه می توانید خریداران را به صورت ارگانیک جذب کنید ، اما صادقانه بگوییم: برای بازی کردن باید پول بپردازید!

برای تبلیغ یک پست اینستاگرام ، نمایه خود را باز کرده و روی تبلیغات ضربه بزنید.

 

در صفحه بعدی ، روی «ایجاد تبلیغ» ضربه بزنید و پستی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید.

سپس از شما خواسته می شود مقصد خود را انتخاب کنید. اگر فروشگاه شما در وب سایت شماست ، گزینه Your Website را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی ، مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید از اینستاگرام بخواهید که هدف گذاری خود را به صورت خودکار انتخاب کند ، اما من ترجیح می دهم هدف گذاری خود را به صورت دستی تنظیم کنم.

 

در آخر ، بودجه و مدت زمان تبلیغ خود را تعیین کنید. اگر یک فروشگاه کوچک هستید ، با بودجه کمپین 500 تا 1000 دلار شروع کنید تا آزمایش کنید که کالاهای پیروان شما چه واکنشی نشان می دهند. من معمولاً شش پست انتخاب می کنم ، کمپین را برای یک ماه کامل اجرا می کنم و بودجه را به طور مساوی در تمام پست ها پخش می کنم. اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که به مدت یک هفته نیز تبلیغات را انجام دهید.

نتیجه

جذابیت تصویری اینستاگرام این کانال را به یک کانال اصلی برای فروشندگان برای دسترسی به مشتریان بالقوه تبدیل می کند. و این یک بستر ایده آل برای روایت داستان برند شما به روشی جذاب است.

برای تبدیل یک پیرو اینستاگرام به یک مشتری وفادار ، مهم است که محتوایی ایجاد کنید که با صدای نام تجاری منحصر به فرد خود با مشتریان بالقوه صحبت کند. و اگر محصولات شما بتوانند تجسم استفاده از آن محصولات را در زندگی خود داشته باشند ، محصولات شما بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند.

در اینجا فرمولی سریع برای یادآوری هنگام ساخت فروشگاه اینستاگرام خود آورده شده است:

محتوای خوب + اعتماد + سهولت خرید = فروش

اگر مخاطبان خود را می شناسید ، می توانید خواسته ها و نیازهای آنها را برآورده کنید و ارتباط احساسی برقرار کنید که برای فروش مهم است.

شما چی فکر میکنید؟ کدام یک از این تاکتیک ها را امتحان می کنید تا حضور اینستاگرام خود را بیشتر به خریداران تبدیل کنید؟ چه تکنیک هایی برای شما مفید واقع شده است؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
مقالات بیشتر در مورد بازاریابی در اینستاگرام:

    بیاموزید که چگونه با ایجاد داستان های اینستاگرام با ابتدا ، وسط و پایان ، تعامل پیروان را افزایش دهید.
    نحوه نوشتن زیرنویس های اینستاگرام را که باعث بهبود تعامل می شوند ، کشف کنید.
    نحوه فروش را با پست های قابل خرید اینستاگرام بیابید.
در آخر ، بودجه و مدت زمان تبلیغ خود را تعیین کنید. اگر فروشگاه کوچکی هستید ، با بودجه مبارزات انتخاباتی 500 تا 1000 دلار شروع کنید تا آزمایش کنید که محصولات پیروان شما به چه واکنشی واکنش نشان می دهند. من معمولاً شش پست انتخاب می کنم ، کمپین را برای یک ماه کامل اجرا می کنم و بودجه را به طور مساوی در تمام پست ها پخش می کنم. اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که به مدت یک هفته نیز تبلیغات را انجام دهید.

 



ارسال نظر



menu